Safe landing!

Flyg resan hit gick jätte bra och Alle överlevde sin första flygning, mest på grund av mitt
otroliga stöttande. Jag somna när vi var på väg att landa, när det var som mest läskigt.
När vi kom fram till Arlanda så sprang vi som kastrerade urangutanger med riktning
mot MAX! jaa, ni läste rätt, MAX! Käkade massa där sen drog vi till donken och käka
lite där sen drog vi till en liten affär och köpte lite där.







Jag tror att bilden med flygvärdinnan är den mest pinsamma bilden jag har tagit.
 Vi tänkte "smyg ta" en bild men den blev inte riktigt så utan den kom en baouta
blixt som lyste upp hela flyget och alla stirrade på oss. Oh yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0