Barnförbjudet (om du är en av Moas kompisar ;) haha

Nu har jag nästan bloggat ikapp till nuet. Måste bara snabbt nämna att det var kalas en hel del under lovet, och det visar jag med denna bild:



1. Kan det vara att jag stoppar in papper i Bhn?
2. Kan det vara att jag stoppar papper i armhålan för att det har varit så rockigt att jag började svettas?
eller 3. att jag pular ner papper i tröjjan för att se tjockare ut?

vem vet? inte du... Vem vet? inte jag... Vi vet ingenting nu, vi vet inget idag.

Kommentarer
Postat av: sara

Men hur går det med din(POJKVÄN) Hi hi hi=)

2010-03-09 @ 16:00:32
Postat av: sara

Men hur går det med DIN! POJKVÄN!!! Hi hi hi!!!

2010-03-09 @ 16:24:37
Postat av: moa

jag moa har set de der jag tror att du mena 1 fårstos hahahah

2010-03-09 @ 17:51:49
URL: http://nassenos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0