Bra att veta!

Jag hade just varit och handlat lite och skulle gå till bussen. Det finns som en skylt eller vad man ska säga som det står hur många minutrar det är kvar till ens buss går och för att jag var så långt bort från skylten så såg jag inte så mycket, jag såg inte så bra när jag kisade heller. Så då kom jag på att om jag blundar med ett öga så kanske jag ser bättre. Precis då så gick det förbi en tjej, just när jag blinkade med mitt ena öga. Vilken min hon gav mig då alltså, haha. En riktig såndär: och vad är det för fel på dig blick. Då kände jag bara ... åh, typiskt.

Som om ni är tjej och ska flörta med en annan tjej så funkar det inte i Luleå iaf ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0