Din geuuud

OH noooo , på 10 minuter måste jag gå till bussen. Jag som hade tänkt skriva ett långt inlägg... not ;)
Just nu sitter jag i alla fall i lägenheten och lyssnar på Avril Lavigne - Alice.
"IIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiIIIIIIIIiiiiiiiiiiiii  I get by, and iiiiiiiiiiiiiiiIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiii I survive, when the world crashing down, when i fall and hit the ground . i will turn myself around. Dont you try to stop it, iiiiiiiiiiiiiiiIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii"
 Visst är den grymt bra? Fast det låter bättre på spotify måste jag säga. Nu har jag nästan lyckats få ihop ett inlägg, det saknas väl bara någon bild. Det får bli dom hära då :



Bara för att jag gillar att morfa mig sjääälv ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :) Nu börjar jag med veckans blogg :) Om du vill va med så kommentera. Priset äe ju länkingar i varje inlägg jag skriver i en hel dag :) D blir tre vinnare & skriv gärna om tävlingen för att få röster ;dd



Vinnare utses på söndag!!

2010-03-17 @ 15:58:51
URL: http://manpreetslillahjarna.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ohja, vi får se till att denna helg blir likadan :D

2010-03-18 @ 14:14:01
URL: http://louisesodersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0