Sjukelisjukis

Jag känner att jag håller på att bli sjuk... Men jag tyckte ändå att jag klarade mig ganska länge från det om man tänker på att många andra i min närvaro har varit förkylda och så- Det är faktiskt nästan så att jag har hoppats på att bli förkyld bara för att jag är så skol less. Det är så jobbigt att sitta och göra saker varje dag som man verkligen inte vill. Sjukt less på att sy också. Ingen som har lust att skicka lite choklad till mig ? Eller en sallad och massa grönsaker hade nog varit godare faktiskt.


Jag hittade ingen sjuk bild på mig själv men ni kan ju låtsas som att jag håller i en varm tekopp med honung i istället för den där canserpinnen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0