Smaaart

Lollo sitter framför datorn och ska boka en resa till Turkiet.
Lollo: Vad heter erat Hotel som ni ska bo på?
Jag: Hm... Jag vet inte riktigt. Jag ska smsa till Krille och fråga
Lollo: Gör så.
Jag skickar iväg ett sms till Krille och går sen fram till datorn där Lollo sitter och kollar på vilka Hotell som finns att välja på.
Jag: Men du, Kleopatra hotel känner jag igen. Där bor de nog någon vi känner!
Krille svarar på smset och jag brister ut i skratt!
Jag: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Det är ju jag och Krille som ska bo på Kleopatra Hotel! HAHAHA


Smart Johanna, smart ....

Kommentarer
Postat av: emeeliiee:)]

HAHAHA! ;D

2010-03-20 @ 23:10:52
Postat av: Lollo

Du har som dina stunder du ;D

2010-03-21 @ 16:21:44
URL: http://louisesodersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0