tööp

Snacka om att jag har haft blogg torka. Men man kan ju inte sitta inne och blogga på lovet juuuh. Eller inte jag i alla fall, jag är för frän för det ;) Men nu har ju skolan börjat igen och då kan jag blogga för då har jag ju som inget bättre för mig.
Just nu sitter jag på datamönsterkonstruktion lektion. Jag vet, bara ordet datamönsterkonstruktion får en att vilja hoppa från taket. Men det ska jag inte göra! Mest för att jag är för lat för att gå dit upp...

Det är ingen bra kombination att ha tråkiga lektioner när man är nyvaket och jätte trött. Idag var det typ såhär hela tiden:

Jag: Ska jag trycka nej?
Läraren: Ja
Jag: Ska jag trycka ja?
Läraren: Nej
Jag: ??????

Sen får det bära eller brista. Då chansar jag bara och det brukar oftast bli rätt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0