Grymt gullat! :)

Jag träffade en jättesöt unge när jag skulle gå på toa inne på en mataffär idag, det var en stor toa med flera bås eller vad det nu heter.

Jag öppnar dörren till toan
Ungen: Kom inte in!!
Jag fattade inte om hon pratade med mig  eller inte så jag svarar inte utan går bara in i ett bås bredvid henne
Ungen: Jag går på dagis, hihi!
Jag förstod fortfarande inte ifall hon pratade med mig så jag svarade inte. Sen när jag går ut och ska tvätta händerna så står hon där.
Ungen: Jag hann före dig! hihi
Jag: Jo du var riktigt snabb du!
Ungen: Jo men jag kom ju in före dig också...
Jag: Aa joo de gjorde du ju men... Vart har du din mamma och pappa då?
Ungen: Min mamma är inne på apoteket och min pappa är hemma.
Jag: Jahaa okeej.
Ungen: Jo och vet du , jag har bott på flera ställen. Jag har bott i Alvik, på bergnäset och nu bor jag i stan. Vi har flyttat runt jättemycket!
Jag: Jaha men vad kul hurreduh, vart har du din mamma egentligen?
Ungen: Hon är inne i mataffären nånstans men jag lovade att jag skulle gå till apoteket.
Jag: ja då kanske det är bäst att du gör det då
Ungen: Jo men, har du några barn?
Jag: Nej nej nej jag är inte så stor , jag är bara 18
Ungen: Jahaa jag är 5 år, kolla jag kan stå på händer! och till och med bara på en hand! sen kan jag göra såhär också!

Då går hon på händer och rullar omkring på rygg och grejjar tills hennes mormor ropar efter henne. Då springer hon till henne och jag får fara hem :)



Kommentarer
Postat av: Lollo

Naaw, ungen kanske kände på sig att du är en barn vänlig människa :) Mamma Johanna nästa? :)

2010-10-07 @ 02:19:34
URL: http://louisesodersten.blogg.se/
Postat av: Terese

jag väntar på att nelly ska få in ett par svarta skor, eller att det ska komma in i 36 på en liknande modell :) men det verkar tyvärr aldrig komma några :(

2010-10-07 @ 11:59:37
URL: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0