I can see your true colours


Jag passade på att färga min utväxt i veckan, det var verkligen ett måste för på grund av det ofärgade håret så såg det ut som att jag hade ett mellanrum mellan skallen och håret, haha.
Vill ju inte lägga ut mer pengar än vad man måste så jag sprang in på Willys och köpte en röd hårfärg för 29 :-

Jag kan säga att jag blev lite skeptisk när jag hade hett i färgen och såg att det blev typ, oranget?



Men he blev då bra tillslut, det såg ungefär ut som innan jag färgade håret, förutom att mellanrummet försvann ;)


Kommentarer
Postat av: Ida - Gravid & Mamma till Vilda ღ

Haha, jag hoppas nu verkligen att du inte menade stackars killen?

2011-04-21 @ 11:33:31
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0