Morrn morrn

Jag tänkte sova till halv 1 idag men jag somnade så tidigt igår så jag vaknade kring 11 istället.
"Men oj, nu hinner jag ju göra massa saker innan jag ska fara, kan ju röja upp lite i lägenheten eller diska bort lite disk" tänker väl dom flesta. Men jag är inte som andra, jag sätter mig framför datan och väntar tills klockan blir halv 1 istället ;)

För att känna sig lite bättre och inte så lat så gjorde jag ett försök till en nyttig frukost, de blev skogsbärsfil med müsli och fullkorns havreflingor. Flingorna ser ut som hundmat men dom är faktiskt helt ok.





Nu ska jag börja valka mig mot skolan och ha svenska, sen blir det 2½ timmes idrott.
Schemat säger att det blir badminton och ett pass på inpuls, inte helt fel.

Ska inte glömma vattenflaskan idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0