Oh yes!

Vilken sjukt skön dag det var igår! Till frukost så bjöd Grönlund på vofflor, rostade mackor och bacon. En grymt bra start på dagen. Sedan bar det av upp till skogsmon för att spela lite fotboll och kasta en sån där rugbyboll eller va det heter, på nått sätt så fick jag träningsvärk i både armarna och magen av det. Är ju inte så vältränad, haha. Efter fotbollen for vi ner till pizzan och köpte glass och vidare till Jocke för att äta en riktigt god tårta. Sen for vi till Grönlund igen och beställde pizza och spelade Wii. Jag förlorade hela tiden kändes det som och fick ha gris mössan på mig för att riktigt markera att jag var sämst ;)

Glömde säga att vi spelade volleyboll tills fötterna domnade bort av den kalla sanden också ;)


Kommentarer
Postat av: Terese

vad kul!!! näääääästan så man ångrar att man for till turkiet, men bara nästan! ;-)

2011-04-26 @ 16:56:02
URL: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0