Sadface

just nu sitter jag och kollar på medan alla i klassen får sin studentmössa, jag beställde min själv så min kommer skickas hem till mig.

Det roliga är att i deras mössa står alla som är med i klassen, alla förutom lilla jag. Dom har tydligen råkat döpa mig till "Kristoffer M" (Dom på företaget alltså). Så från och med nu så kan ni kalla mig för Krille ;)


Nu är det inte länge kvar till studenten gott folk!! Hoppas alla kommer bli lika redlös som "Kristoffer M"

                               
                                                           
                                                                         WoopWoop!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Okej, det blir nog fint :)

Planer för valborg då?

2011-04-29 @ 17:34:07
URL: http://mmaannddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0