Studentklänning?

Jag kanske har sommarklänningen som studentklänning? Den är ju lite vit i alla fall ;)
Jag har inte hunnit sy fast pärlranden ännu, det är därför den bara ligger på klännigen. Jag får ta en bättre bild senare när den är helt klar och när man ser lite bättre hur den ser ut.





Nu till den stora frågan: Vilken klänning ska jag ha?

Egentligen så gillar jag inte den helvita klännigen så mycket.
Jag tänkte bara ha den för att den var gratis + att den var vit.
Men å andra sidan så är ju inte sommarklänningen helvit så jag kanske inte kan ha den,
 för den måste väl vara vit. Eller?

usch vad löjlig jag känner mig, haha.


Kommentarer
Postat av: Terese

jag tycker du ska ha en vit klänning! :-)

2011-04-04 @ 23:02:35
URL: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0