En till liten historia om lilla Johanna

Jag hittade ett kort på min när jag gick i mellanstadiet. Då var det modernt att ha sidecut med något mönster i, i mitt fall en blixt som jag brukade fylla i med röd karamellfärg. Så om man tittar riktigt noga så ser man min lilla sidecut som jag tyckte såå mycket om. Jag kommer ihåg den här dagen som det var igår! :)

Det var skolfotografering och alla ville ta sig en titt i spegeln så att frisyren satt där den skulle och sminket var på sin rätta plats. Även killarna ville in och styla sig.
Det var en kille som stod väldigt länge bara för att jävlas så att ingen annan rymdes och tillslut sa Johanna.
- Det finns faktiskt fler som vill spegla sig, inte bara du.
- Vadå varför ska du spegla dig? Du är ju ändå ful. Fick hon till svar.

och där har ni anledningen till att Johanna har lite extra glansiga ögon på detta skolkort, haha.

har kommit fram till att jag är en riktig crybaby ;)

Kommentarer
Postat av: Terese

åh gulle! kommer aldrig glömma bilxten ;) eller den där dagen heller för den delen!

2011-12-08 @ 23:57:07
URL: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0