Goodmorning to you!

Inatt har det snöat jätte mycket, hela marken var alldeles vit.
Jag hade tänkt ta jätte fina juliga kort på snön nu på morgonen men då har det ju inte bara snöat under natten, utan det har också blåst upp till storm. Så all fin snö är nu borta igen, bara blåst bort...

Nog om det, idag är det bara en dag kvar tills Magoo kommer. En dag. 24 timmar. 1440 minuter. 86400 sekunder... Märks det att jag längtar? Men jag har lite saker som jag ska göra idag som får tiden att gå fortare. Jag ska färga håret (äntligen få bort den här dassröda färgen), jag ska packa in alla mina grejjer i bilen så att jag är ready to go, städa lite här i huset och kanske följa med Jeanette upp till hennes granne Jocke och ta en kvälls öl. Då kommer man somna gott också!

Men nu ska jag ta tag i frukosten. Har skjutit på den extra länge för att jag inte riktigt orkat äta när Bosse är i köket. Helt seriöst så attakerade han min frukost igår. Jag hade rostat mackor, smörat dom och lagt dom på en tallrik, sen går jag 30 cm åt sidan för att öppna skinkpaketet. Det förbannades skinkpaketet... Och precis när jag öppnar paketet så hoppar Bosse upp på mina smörgåsar.

Mmmm mums, har alltid velat ha en katt på mina smörgåsar...

Kommentarer
Postat av: Terese

och jag längtar tills du kommer hem :D

2011-12-09 @ 16:47:51
URL: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0