Kf

Lite saker som jag har köpt idag! Får lite ångest över att jag har köpt så mycke grejjer... Men nu är det stopp, tills Magoo kommer i alla fall.

Dessa kängor köpte jag på Dinsko för 399:-. De är väldigt sköna och lite varmare än mina stövlar och converse. Det enda jobbiga med dem är att storlek 39 var för små och storlek 40 var för stora, det är så med alla skor! Mina jäkla mongofötter behöver typ 39,5 för att de ska passa bra... Så det fick bli storlek 40, då kan jag pressa ner lite tjockare strumpor om jag skulle vilja det.

Jag gick också förbi en jättemysig liten julmarknad inne på Kungsmässan och köpte lite godis. (Det är den som är på bilden i det tidigare inlägget) Dessa godisar kommer från Gränna och var väldigt goda. Han hade smakprov på nästan alla godisar, var nästan som himmelriket.

Sen fick jag med mig hem ett grönt nagellack från Gina för 39:-, en riktigt fin grönfärg. Förövrigt så förstörde personalen i kassan på Gina min dag, jag har inte varit på sådär superbra humör idag och hon fick mig verkligen på dåligt humör. Nä usch, blir arg bara jag tänker på henne.


Från det enda till det andra, jag hittade även lite julklappar till Moa och eftersom att hon läser min blogg så får den vara censurerad ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0