Kungsbacka

Nu står jag och väntar på bussen in till Kungsbacka. Jeanette har lånat min bil så därför blir det att åka buss för mig, det känns ändå väldigt skönt för då slipper man leta efter parkeringsplatser och Jeanette får ta över ansvaret lite över att fånga alla möss som bor i min bil, hehe.

Så idag tänkte jag fara in till Kungsbacka och ha en "bara jag dag", lika ensamt som det låter. Men det är ju bättre än att sitta ensam i huset och trycka. Som för någon dag sen när jag bara hade varit i huset flera dagar och skulle fara och handla, det kändes som att jag hade legat i ide en hel vinter och sen glömt bort hur man kör bil, Lite obehagligt.

Här kan ni se vilka helt sjukt coola röda stövlar jag har köpt, de är bra att ha nu när det börjar bli lite slaskperioder, Ica maxi är det bästa!
.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0