Ljuvligt!

Idag när jag vaknade kände jag bara: Idag är en bra dag!

Jag har sovit som en kung, inte vaknat en enda gång, fick lite ångest när jag kollade på klockan och den var kvart över 1 däremot... Men annars känner jag mig superpigg och på superbra humör.

Och det bästa är när man kommer in till köket och ser att översta lådan är lite öppen, det kan man kalla lycka. Annars måste man börja med nedersta lådan och jobba sig upp tills man kommer till översta lådan eftersom att det inte finns några handtag, värsta träningspasset ;)

Så en bra morgon, det är det minsan!

,


Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Lucka 1 har öppnats i julkalendern i min blogg! Var med och tävla om en mycket fin halsring om du vill :)

2011-12-01 @ 13:56:58
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0