rihannamontanabanana

Det här kommer bli min nästa frisyr har jag bestämt! När mitt hår har växt ut lite vill säga.

Jag får fara och köpa ricinolja och he i håret så att det växer fortare, vet fortfarande inte om det är en myt eller inte men tydligen så ska det funka. Det var lite pinsamt när jag gick in på apoteket för att kolla hur ricinolja såg ut, jag tittade överallt i affären men hittade det inte på nån hylla så tillslut gick jag fram till en apotekare och frågade vart den fanns. Då hade hon den bakom kassan. Och när jag fick den och såg att den är till för Äldre för att få fart på tarmarna blev jag alldeles varm om kinderna och gick därifrån, haha.

Här är en tjej som har använt Ricinolja i 5 veckor.

Sanning eller myt? återstår att se :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Du får säga till om det funkar för håret :)

2011-12-08 @ 16:05:04
URL: http://louisesodersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0