Rullator lady

Har glömt bort att berätta om den söta tanten som kom förbi mig när jag stod och sålde dressing på Ica i Borås.
.
Jag: Varsågod och provsmaka, olika såser och dressingar från Delikatessfabriken!
En tant kom rullandes med sin rullator, nästan i slow motion.
Tanten: Jaha, vad är det här för nått då?
Jag: Det är såser och dressingar. (Sa jag igen lite extra högt)
Tanten: Ska man äta den här?!
(pekade på reklam plastbrickan som man stoppar i kundvagnen istället för en peng)
Jag: Nej, du ska äta det här. (Pekade på den lilla papperstallriken med olika dressingar på)
Tanten: Men ska man äta hela den här?! (pekade fortfarande på plastbrickan)
Jag: Men nej, du ska äta det här! Den där ska man he in i kundvagnar istället för en peng.
Tanten: VA?! jahapp. ( Då tog hon plastbrickan och försökte trycka in den i hennes rulator...)
Jag: Suck.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0