Shulululu

Den lilla listan som jag nämde tidigare idag, den med alla sysslor jag skulle göra för att få tiden att gå fortare.
Hur mycket utav det gjorde jag? Få se nu... jag gjorde glass! och det var ju prio 1 på listan, eller?...

Jag gjorde faktiskt ett halvhjärtat försök med att färga håret men då började strömmen ge upp på grund av den fina blåsten utanför huset. Hade ju inte varit så lätt att färga håret på sig själv när man inte ser något. Sen packade jag aldrig bilen, städade inte så värst mycket osv. Men glass gjorde jag ju i alla fall, känner mig väldigt nöjd :)


Det är flera som har sagt att det är väldigt svårt att gå in på min blogg, att det laggar ihop och man får starta om sidan och så vidare, är det så för många eller? jag vet inte vad som kan vara fel men får väl försöka att fixa det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0