Tjoho

Blev lite ändringar, jag for till Göteborg istället!

Detta kallar jag en smålyckad shoppingdag, den blev bara 3 timmar lång men jag lyckades ändå hitta det jag behövde. Inte riktigt allt men det får jag leta efter när Magda kommer ner, eller Maggoo som de kallar henne här nere ;)

image description

Här är jackan jag köpte på H&M för 499:-

image description

Här är några klänningar jag provade. Köpte däremot inte långklänningen, den var superfin men jag använder aldrig långklänning tyvärr. Men de andra fick följa med hem och halsbandet också. Klänningarna kostade 199:- styck och halsbandet gick på 99:-.

 

Hittade ett par stövlar också som var väldigt lika mina, skillnaden var bara att de kostade 699:- och mina 249:-. Kap!

image description

Jag for förbi Ica en sväng och handlade lite, då fick dessa två följa med mig hem. En till min och en till Jeanette, man blir aldrig för gammal för chokladtomtar!

image descriptionimage description

      jag gick till och med förbi nutella hyllan utan att lägga ner någon i vagnen, snacka stolt jag är :)


Kommentarer
Postat av: linn

bäst för dig att du börjar använda långklänning, för den var skitsnygg!!!

2011-12-08 @ 12:55:11
Postat av: Lollo

Hittade du alla de där klänningarna på H&M eller? Du var ju riktigt snygg i långklänningen :)

2011-12-08 @ 16:08:22
URL: http://louisesodersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0