Mia Skäringer

Hennes show är något jag så gärna hade velat fara och se!
.
Hon berättar väldigt hemska saker som hon har varit med om på ett skämtfullt sätt, jag tycker verkligen att man ska ta efter henne lite i det tänket att "ta saker på ett mer skämtfullt sätt". Vissa saker måste man ju självklart ta allvarligt och inte flamsa bort och tro att de försvinner. Men vissa saker blir lättare att hantera om man tar det på ett lite skämtfullt sätt eller gör något skämtfullt utav det.
.
Jag känner igen mig i vissa delar utav Mia Skäringers personlighet.
Om jag ska berätta för någon om något som jag tycker har varit jobbigt så berättar jag det alltid på ett skämtfullt sätt, det blir så mycket lättare att prata om det då. Ni kanske inte har tänkt på det men om ni någon gång har försökt prata "serious talk" osv med mig så har det varit som att prata med en vägg, eller så har jag skämtat bort det och börjat prata om något annat. Alt. Lyckats smita undan och sedan kännt puh, skönt att det var över så fort.
Konflikt rädd kan man kanske kalla det.
.
Däremot om man har fått i sig något alkoholhaltigt kan jag bli lite extra blödig, men det är nog ganska vanligt antar jag. Så en note to myself: Minska oseriösheten en aning.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0