Bakelibakis

Idag mår man inte alls sådär jätte bra och det gör det inte bättre av att det ser ut som ett bombnedslag här som jag måste ta bort innan mor min kommer hem. Känns extra tungt i det skick man är i just nu kan jag säga...

När jag kom hem igår så frös jag som en geuud och det enda stället som var varmt var på toan så jag la mig på några morgonrockar och råkade somna där, vaknade sen vid 7-8 på morgonen och hade sjukt ont i ryggen av det hårda sten golvet så då klev jag upp och åt massooor med mat. Sen gick jag och la mig i en vanlig säng och de, var helvetes skönnt!

just nu skulle jag bara vilja krypa ihop i fosterställning och bara dö. Okej inte dö, men sova som en geuud!



Den här bilden är från när vi åkte bil ner till skåne. Jag sov hela vägen från vidsel till skåne förutom när vi stannade för att äta. Då kan man säga att jag var kung på att sova! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0