Bh och trollor


Håller på att fundera på vad man skulle ha gjort för underkläder... Eftersom att vi ska gå på modevisningen med underkläderna så ville jag göra sånna kläder som döljer lite mer än vanliga. Jag menar , jag kommer ju säkert inte använda dom sen i alla fall ;) Man måste göra en bh och en trosa, man fick göra som en topp istället för en riktig bygel bh om man ville för det är ju också en sorts bh. Så jag hade tänkt göra en sån mest för att det döljer mycket. Men då är ju problemet när jag ska visa trosorna då måste jag ju köra en Marilyn Monroe och lyfta på kjolen för att dom ska synas och det kan ju bli lite skämmigt... Så jag har inte riktigt kommit fram till hur jag ska göra än ;)




Har börjat med trosorna i allafall, möstret ser väldigt stort och knepigt ut men det blir helt annars då man syr ihop det sen. Jag hittade också väldigt fina spetsvolangen som jag ska sy på sen. He blir no finnt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0