bläääääääääääääääääää..

Måste bara säga förlåt till alla som var uti mig igår, jag hade haft en riktig jävla skitdag och det blev inte bättre av att jag skjutsade massa folk till pite och tillbaka och fick 80 kr för det. Och dom fick jag inte ens av någon som åkte. Fast egentligen var det inte därför jag blev arg utan för att jag bara ville hem till vidsel och alla var så jävulst sega. Jag hade fan glömt bort hur jävla jobbigt de är att vara chaffis,
alla satt och skrek : JOHANNAAA!!!! sväng höger , sväng vänster!!!! BYT LÅT !!! Sääääänk ljudet , höj ljudet!! JOHANNA!! JAG MÅSTE PISSAA!!!! JOHANNA JOHANNA kör om den där bilen, fan va sakta du kör, JOHANNA!! du kör ju bara 120, GASA BARA FAST DU INTE SER NÅ, GASAA DÅÅÅÅÅÅÅ!! JOHANNA!!! JOHANNAA!! KÖR OM !!! Bromsaaa!! gasa JOHANNA!! JOHANNA!!! Byt låt, FAN VA DÅLIGT DU KÖR!! KÖR FORTARE!!! JOHANNNAA!! JOHANNAAA!!! det var inget .. JOHANNAA!! JOHANNAA!

Åh faan , jag blir bara arg igen när tänker på det! Om jag ska vara chaffis nån mer gång så ska det fan finnas en ruta som man kan veva upp så man inte hör ett enda ljud av dom som åker...


Egentligen ville jag bara säga förlåt för att jag skrek på alla och var otrevlig , men nu blev jag då så arg igen så jag tar det nån annan dag...

Kommentarer
Postat av: Ida - Mamma till Vilda ღ

Men tackar :D

2011-02-21 @ 14:11:17
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0