Falskt alarm!

inte för att så många bryr sig ändå ;)

Doktorn ringde idag och sa att jag inte hade körtelfeber utan en väldigt hemsk halsfluss. Så nu får jag pencilin och kommer bli frisk mycket fortare, skönnt! Jag hatar att ha halsfluss man kan inte äta nått eller dricka nått utan att det ska göra ont i hela halsen och jag är sjukt hungrig just nu!

Hade inte varit helt fel med en sån här jumpin suit one piece grej, tänk att få krypa in i en sån och bara mysa :) Synd bara att dom är lika dyra som coca-cola i Norge, inte för att jag vet vad de kostar men har hört att det är dyrt i alla fall ;)





Nu tänker ni säkert "men det är ju bara sy en"
Åh jag blir så arg när folk säger så , "det är ju bara att sy en"
BARA ?! Testa sy en själv och se hur kul det är!
Jag har nog med muskelknutar redan dessutom ;)

Kommentarer
Postat av: Viljarjenny

Very interesting site. I have bookmarked you.

2011-12-12 @ 15:41:10
URL: http://viljarjenny.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0