Syjunta

Nu ska jag fan ta och sätta igång med projektarbetet på riktigt!
Det är ju alltså kvinnliga arbetskläder jag har som projektarbete och jag har småbörjat på en overall eller vad de nu heter. Jag har gjort överdelen och håller på att göra mönster till underdelen, när den är klar så har jag bara två till outfits att göra... bara....



Ungefär såhär kommer det att bli:



Nä nu ska jag börja sy som en tok , kommer nog behöva gå till en kiropraktor sen
för min rygg lär nog vilja dö när jag har sytt klart!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du vet inte som vill ha nå modeller?? ;)Jag ska iaf komma och titta när ni ska ha modevisningen :D

2011-02-07 @ 22:34:24
Postat av: Anonym

Sy på , det blir kanonbra !!

2011-02-08 @ 08:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0