förlåt fader för jag har syndat!

Nu har jag köpt alldeles för mycket grejer, nu får det vara nog! Men vad ska man göra när det finns så fina grejer på rea? ;)


Det här är en liten jacka eller vad man ska säga som jag köpte på H&M för 50:-
Det är verkligen jättefin på måste jag säga.


Jag köpte också två bodies på gina, en svart och en marinblå för 49:- styck. Jag tog bara kort på en dock och vet ni? Det är dom första bodiesarna som jag har ägt, om ni nu ville veta alltså ;) Sen hittade jag ett par strumpbyxor på glitter med små svarta pärlor på, grymt fint!



Sen hittade jag en ring på JC för 69:- tror jag att det var. Alla tre ringar sitter ihop :)


Sen köpte jag en ögonbrynspenna, eyeliner som verkligen är asbra! och en guldig ögonskugga. Sen köpte jag armband också. Allt från H&M :)


Jag köpte också ett färgbevarande schampo och då fick man en stor burk hårinpackning också, bra va??


Och till sist, mina underbart snygga skor!! Bilden gör dom däremot inte rättvisa men dom är i alla fall jättefina :)
Halva priset på scorett, 400:-


Jag har köpt en liten väska också men jag glömde ta kort på den, jag får visa den någon annan gång. Men nu ska jag inte köpa nå mer på ett bra tag... tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0