Otur!


Det började med att min bror lånade min Iphone 4 och då blev den stulen på en fest,
vi fick aldrig tillbaka den men däremot så fick jag 3500:- från husförsäkringen.
Så där tappade jag 1500:- ... Sen på juldagen när jag var på sparta så tappade
jag min andra mobil och dom som tog den ringde upp för 5335:- till jävla Kongo
och australien! Så då måste jag betala det också om jag inte har tur att förhandla
ner summan lite med halebop, men med min tur så kommer det ju inte bli så.
Så där tappar jag ju 5335:-, så nu är jag mobillös och har tappat 6735:-. JIPPIE!
Tänk vad mycke grejer jag hade kunnat köpa för dom pengarna :(...

Eftersom jag måste ha nån mobil så har jag köpt en ny idag, dom hade
den inte hemma men han beställde en så den borde komma imorgon eller
i övermorgon. Det blev en LG GT400 :)

Den duger åt en gammal häst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0