Spålady

Bara  för att det är en liten kul grej och se ifall det stämmer så har jag spått mig, de var riktigt kul faktiskt!

Jag kan berätta några saker som hon såg/sa:

Om Mig - Om mig sa hon att jag är väldigt kreativ och duktig på att läsa av människor.Jag är en stark kvinna och jag vet vad jag vill. Jag har en otroligt bra magkänsla så jag ska lita på den. Jag är väldigt mogen för att vara 18 år (det vet jag väl inte om det stämmer..). Jag vill mycket och det går i 170 knutar fram och tillbaka och upp och ner. Jag sitter i en låst situation nu men jag håller garden uppe så jag inte blir sårad.

Det finns många killar omkring mig men jag kommer att hitta en speciell kille kring den 22 februari som jag även kommer träffa i helgen! Spännande , haha ;) Han sitter tydligen också i en väldigt låst situation. Han är jätte positiv åt förändringar och är en riktigt härlig kille, han har ett jobb och tjänar sina egna pengar och lite längre fram så kommer han ta upp något som han tycker mycket om och börja jobba med det. Han har lite problem med sina föräldrar, dom kommer inte riktigt överens. Han kan charma till sig saker väldigt lätt och kan vara lite svartsjuk ibland. Han är mellan 20-25 och har en jättefin personlighet, om det blev nått så skulle det hålla i minst 2 år. Som hon sa : Ojojoj, jag gillar verkligen den här killen till dig! haha. Aja , vi får väl se hur det blir :)

Sen skulle det tydligen komma en kille i månad tre som jag inte alls skulle vara intresserad av men han skulle bara tjata och tjata . Det hoppas jag ju inte händer ... :P

Iphone - Jag frågade henne om hon visste vart min iphone hade tagit vägen och då sa hon att hon såg vatten så den kan vara på en toa eller i ett badhus eller skrubben bredvid en toa. Hon såg även en mörkhårig kille, kanske är han som tog den ;) Sen sa hon också att den kan dyka upp vid en flytt, åh vad lycklig jag hade varit då! :)

Vido- Om vidsel sa hon att det bor tuffa människor där och att det ändå ser bra ut. Det är mycke grannfester och man kan verkligen ha trevligt med varandra. Det kommer däremot inte komma nå mycket fler affärer men vidsel kommer ändå att finnas kvar. Folk är lite för rädda för att satsa.

Märta- vi får kalla henne Märta för jag vill inte säga vem det handlar om. Hon i alla fall går det bra för, hon är ute mycket och festar och känner sig inte riktigt älskad men hon landar i alla fall alltid med fötterna först. Killen som hon tycker om ska hon inte lita på, han är inte rätt för henne. Men hon kommer att hitta rätt senare och han kommer vara riktigt bra :)

Nu ska jag inte skriva nått mer fast det finns ganska mycket mer att skriva om men då blir det här ett långt och tråkigt inlägg, fast det är det ju säkert redan ;)


Kommentarer
Postat av: Terese

Vem är märta? skicka ett sms åt mej ;-) kände igen mej på två ställen i alla fall ^^ "känner sig inte riktigt älskad" och "Killen som hon tycker om ska hon inte lita på, han är inte rätt för henne."



och glöm inte den 25 februari!!! :-D

2011-01-24 @ 15:55:37
URL: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/
Postat av: Olivia Björk

kan du inte skriva ut lite mer vad spåtanten sa? :) intressant!

2011-01-31 @ 08:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0