Lite mer om spålady ;)

Olivia Björk om Spålady:
kan du inte skriva ut lite mer vad spåtanten sa? :) intressant!


Svar : Det mesta utöver det jag skrivit på bloggen är lite privat , mycket uti om jag har gjort rätt val vid vissa saker och lite om min familj och så. Lite för privata saker för att dela med sig i bloggen av men jag ska se om jag hittar nått i alla fall :)


Om mig - Hon sa att jag skulle få 2 barn, en pojke och en flicka. Men hon sa också att det inte alltid stämmer.

Mamma-  Sen frågade jag lite om min mamma och hon skulle ta upp något som hon tycker om och börja sälja det, hon var lycklig!

Min lillasyster- Hon är en bestämd dam och kan ofta bli irriterad på sin far för att han ibland inte märker att hon har blivit en stor flicka. Hon tycker om att vara för sig själv ibland, hon kan stänga in sig i ett rum och knoga på och bara lyssna på musik och vara i sin egen värld. Och snart så kommer hon börja sno smink, kläder och andra saker från mig ;) haha

Min bror- Han hade hittat sig en liten lady ;)

En kompis- Han är en riktigt gosig kille men han kan vara en riktig strulpelle ibland. Det är lite tjorvigt för han nu men det kommer fixa sig för honom. Hon ville att jag skulle säga till honom att det bara är han som kan göra det bra, så fram med den gosiga killen och stoppa undan badboyen (typ nått sånt).

Ehm ... undra ifall det var nått mer.. JO!

Alexandra - Vi skulle alltid hålla kontakten men det skulle vara lite fram och tillbaka ibland, hon är väldigt positiv och kan vara en väldigt bestämd dam, hon vet vad hon vill :)

Min lilla kakbajs! :)  ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0