Hela mitt nyår


Här har ni mitt nyår!

Det spenderades med sanna och alexandra och en hel bunt andra härliga människor. Vi var först hos Alle och spelade lite tic tac toe med öl, det var lite för små glas men det var ändå kul! Sen for vi vidare till mig i mitt garage och spelade lite spel och gitarr och så vidare. Sen upptäckte vi att klockan var halv tolv och att vi inte hade någon skjuts så vi ringde runt som en geuud till alla men alla var fulla, konstigt va? ingen dricker ju på nyår, eller ? ;) Nämen tillslut så kom Joar och hämtade oss och vi hann komma till storforsen hotellet precis innan tolvslaget! Sedan dansade vi som ännu värre geuudar och en tjej kom fram och frågade om Sanna var min mormor, men det är en helt annan historia ;) haha

 

Det här är väl någon slags kram antar jag ;) haha

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0