Me no like

- grodor som är fast torkade vid vägen
- när varmvattnet tar slut när man inte har hunnit skölja bort balsamet
- duscha över huvudtaget
- Använda tandtråd
- när man ser cougartown och det blir reklam
- när man ser en osbågepåse i skafferiet och när man tar ner den så finns det bara några ynka ostbågar kvar

Skulle egentligen bara skriva om grodan men när jag väl började så kunde jag inte sluta. Jag vet inte om jag har berättat om mitt trauma i storforsen. Jag klev på en groda så att den squweesades mellan tårna. Jag ser bara en bild på grodan när ögona håller på att ploppa ut för att den klämdes så mycket, stackarn...
Men jag hatar grodor lika mycket för det , jag var ute och sprang idag och höll på att trampa på en fasttorkad groda. Jag trodde först att det var en hundbajs och på nått sätt så hade det kännts bättre om det hade varit det, haha. Då hade jag i alla fall inte skuttat omkring och skrikit som en liten flicka ;)



Nu ska jag följa med Alexandra till älvsbyn och se när hon klipper sig, mors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0