Tidsfördriv

Når ditt hår till golvet när du ligger med huvudet på sängkanten? Japp.
Har du svårt att hitta jeans i din storlek? Ja otroligt svårt! mina ben är som två eiffeltorn -långa som fan. Men jag har hittat ett ställe där dom har jeans som passar mig, märket innehåller till och med texten long legs. Så alla kvinnor som har långa ben, far till cubus och köp jeans!
Hur många kuddar brukar du ha när du sover? Två när jag ser film och en när jag inte ser film. När jag vaknar brukar jag oftast inte ha någon kudde alls.
hur ofta byter du tandborste? Ganska ofta, mest för att jag tappar bort dom hela tiden.
Hur många garderober har du? Jag har bara en, men jag hade snart tänkt erövra Robbans garderob också, moha!
Vad är det värsta som skulle kunna hända dig? Såklart att min familj skulle dö osv. Men annars är det nog att få en padda i ansiktet. Eller att bli biten av en orm. Att bli biten av en orm och få en padda i ansiktet samtidigt hade nog varit det värsta.

Favorit

Mat: Quesadillas for the win! och paprika då..
Efterrätt: Torkat renkött? kanske inte gills som efterrätt.
Men chokladmousse är jag nog ganska duktig på att äta.
Sport: Fotboll och volleyboll såklart!
Syssla: Förutom att sova så är det väl att... Äta? haha, åh så patetiskt det låter.
Drink: Jag har fått så många favoriter nu men Rosa pantern och tom collins ligger högst upp på topplistan!
Bil: Inte är det då bubblan i alla fall

Den beste vennen i hele ditt liv: Alleballe, alice i underlivet, stinky, lillmärlan. A.K.A Alexandra Bergman :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0