Today's special

den här dagen ha varit som en se-det-positivt dag.

- Mamma och gänget började fara ner mot Skåne nu på morgonen och jag hann knappt säga hej då. Finns nog egentligen inget positivt uti det förutom att hon lämnade jordgubbar och chokladmousse till mig :)

- Rutan på bilen på jobbet gick sönder. Aja, då kan man stoppa in sakerna i bilen genom rutan istället för att måsta öppna bildörren.

- Jag gjorde 2 koppar varm choklad och tog med mig hem så att Alexandra skulle få en. Men jag gjorde den förgäves för den skulle ha hunnit kallna innan hon hade kommit hem så, en extra kopp choklad till mig blev det då! ♥



 Det här är min se-det-positivt blick! Eller nä, det här är ju min alldagliga blick? Det är så svårt att se skillnaden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0