Weird

Just innan jag skulle sova så satt jag och läste lite bloggar och blev väldigt insatt i ett speciellt inlägg, så det blev därför väldigt tyst omkring mig, man skulle till och med höra ifall en fjäder skulle falla från himlen och nudda marken utanför huset. En väldigt tung fjäder kanske...  Men för att komma till saken så började jag sjunga. Vilket jag ofta går omkring och gör när jag är själv, ett sånt retard som man är. Men nu blev jag rädd för mig själv, alltså av att det lät och jag inte riktigt var beredd på att det skulle komma nått ljud mitt i min sahara tystnad. Alltså jag riktigt rös av rädsla, haha. Ungefär som när man tittar ut ur sitt fönster och så står det någon creepy dude där.

Nä huvva, nu börjar jag skrämma upp mig själv igen. GODNATT!!! MOHAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0