Maffig tårta!

Till Jockes birthday så ville vi fira han med att göra en tårta, en maffig tårta.
Först tänkte vi göra en rumpa som stack upp men det blev två boobs till slut och fråga mig inte vad det där vita är för något för jag har ingen aning, haha.

Vi kom fram till att vi skulle göra en hög tårta och de blev det, men när marängen smälte med tiden så blev den inte så hög längre... Här är det vi hade på:

Chokladtårtbotten
chokladmousse
marängbotten
hallonmousse
chokladbotten
chokladmousse
marängbotten
hallonmousse
och till sist
Chokladbotten och grädde

En väldigt nyttig och god tårta!



Där ljög jag , det var så himla mycke socker att vi åt en liten bit var och sen slängde bort hela tårtan ;)
Och det är sista gången vi gör en tårta med blå grädde, den ser väldigt motbjudande ut, och det tror jag att alla kan hålla med om ;)


Kommentarer
Postat av: Terese

lööööööv it ;-D

2011-03-28 @ 19:28:26
URL: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0