Ras Cricket- skin ?


Hittade en gammal låt som jag gjorde till Sanna, jag måste säga att jag är en helt awesome låtskrivare! ... eller?


Förlåt för att jag glömde vår dag,
och jag hoppas att vi kan ta nya tag
ja förlåt för att jag glömde vår dag
mitt minne är ju inte alltid så jävla bra
hur du skratta, rör dig, den lila mössan du har på dig
allt de där får mig att vilja slå dig
allt de där får mig att vilja slå dig

Sanna min vän, du är så himla fin
du är dig själv och inte som alla små glin
diggar din stil och sättet du är på
diggar din stil ja du vet det bara är så
kommer du ihåg , när det blev vi två
vi befann oss på glitter i luleå
när vi gav ringar till eachother fast du ville ha min brother
Men nu fick du mig , å de måste duga för dig
du bryter ner mig med din charm
och du bryr dig inte om min håriga arm
jag skulle offra att vaxa den för dig
jag är ju trots allt, din lilla tjej
Hur mycket det än, skulle gö mig gay
skulle gö mig gay

 Förlåt för att jag glömde vår dag,
och jag hoppas att vi kan ta nya tag
ja förlåt för att jag glömde vår dag
mitt minne är ju inte alltid så jävla bra
hur du skrattar, rör dig, den lila mössan du har på dig
allt de där får mig att vilja slå dig
allt de där får mig att vilja slå dig
 
Med denna sång , måste jag få berätta
hur jag tycker du för mig är den rätta.
Du ska veta att du är en riktig hot dog för mig
Är jag som senap och ketchup för dig?
Om du dumpar mig när jag i högklackat står
är det som att du häller salt i mina sår
Men om jag träffar en man i en knösig bar.
så lovar jag att aldrig glömma våra dar
Jag kan stå kvar , until you steal my shinie car
until you steal my shinie car
 


Kommentarer
Postat av: SAAANNA

DU MÅSTE SJUNGA DEN FÖR MIG NÄR JAG KOMMER UPP ÄLSKLING <33 <33 <33 <3 <3

2011-03-13 @ 23:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0