medan jag väntar.

När vaknade du imorse?
vaknade av ett sms vid halv 7. Sen somnade jag om och sov till 25 i 8, snooza två gånger till klockan blev kvart i och då klev jag upp för att hinna till bussen som gick 10 i. Det är helt otroligt att jag hinner ens en gång, det fula är ju att jag inte ens är stressad utan jag typ hasar mig fram i snigelfart men ändå hinner jag, bra gjort säger jag bara!

Vad var det första du tänkte när du vaknade? 
Jag vill döö... Hur länge är det kvar till helgen?

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Nä jag är inte speciellt pratglad på morgonen så jag försöker att låta bli 

Vilket humör är du på?
Just nu är jag inte på det sämsta humöret nånsin. Fast det är jag ju alltid när jag är trött :) 

Vad har du på dig just nu?
Uggs, jeansleggings, t-shirt, kofta och en äckligt skön mössa. Samma som igår, hehe.

Har du ont någonstans?
Har faktiskt börjat få lite ont i mina fötter, det finns ingen stol här så jag måste stå upp ;) 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
 
Popcorn och baconchips från bion, torkat renkött, kebabtallrik på heart to heart, semlor, kycklingpaj, choklad mousse, swartzwald tårta, jordgubbsglass, oboy, kanelbullar, mazariner, kinamat , sushi och semlor igen ;)

Hur mycket var din senaste lön på?
jag kommer inte riktigt ihåg men några tusen, jobbar ju inte speciellt mycket.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

Pizza på tictac var det nog, en jamaica. Grymt god! 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

Den dagliga drogen, Facebook så klart ;) 

Vad ska du göra idag och ikväll?

har inte gjort något annat idag än att vara på skolan men ikväll så skulle pappa komma in till Lule åså ska vi gå på bio och sen äta ute någonstans :) 

Vilken är den första låten du sätter på idag?

 
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

Jag var i lägenheten och såg på tv, som vanligt. Kan hända att det var den dagen jag köpte hem 2 semlor :)

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

haha nä det tror jag inte och om jag skulle få det så skulle det inte vara för att jag fin och tillfixad eller nått sånt, för det är jag då inte. Men ja gillat!

När fotade något senast, och vad?

Tänkte ta kort på min lärares outfit idag men det blev inte, hon har alltid så roliga klädval ;) 
Kortet jag tog senast var nog när vi for till pite och parta i lördags. 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Jag ska köpa popcorn och baconchips, sen ska vi ju ut och äta någerst och det kommer jag säkert betala själv, om inte pappa kände sig sugen på att bjuda ;) hehe

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

En stor vit staty med någon knepig gubbe på.

Vad tror du att klockan är?

- Rätt svårt att köra den leken när klockan är där nere i hörnet på datorn.

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?

 

 Jag hade frågat Zack Eron ifall han hade velat gå på date med mig ;D




Mummah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0