Shululuu

Igår blev det att jobba till 12 på kvällen och sen när jag kom hem slängde jag i mig lite kvällsmat och vandrade vidare mot alexandra, okej jag tog bilen. Jag får skylla min lathet på att jag är förkyld.
Det blev så att jag sov över där, fast de visste jag att jag skulle göra redan när jag gick dit, hade till och med borstat tänderna ;) haha. Alltid lika skönt att sova bredvid Alle, hon är en liten big booty bitch som tar enorm plats och snarkar som en elefant som blir trampad på snabeln. Nä skämt å sido, beskrev nog mest mig själv där ;)

Är lite deprimerad idag över att vad jag än äter så känner jag ingen smak, allting smakar likadant...
Men som min psykologilärare säger: Det finns alltid något negativt och positivt med allting.

Kan ju dricka mycke sprit och whiskey nu när man ändå inte känner någon smak, kanske till och med testar dricka lite äckligt kaffe ;)



Kände att jag behövde bättra på mitt självförtroende lite idag!



"Mamma tyker att jag är betre än dej och att jag är snygare"

En söt liten lapp som Moa skrev till mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0