Grand de luxe

Mamma kom på besök igår och sov över hos mig till idag för att hon skulle till sin syster och hälsa på, så hon är i Göteborg nu den lyllosten! Vi var lite på stan och gjorde lite ärenden och så. Jag köpte tyg till min balklänning som verkligen är jättefint, de är precis den färgen jag vill ha. Sen blev det lite mer tyger för jag blev jätte sugen på att sy en sommar klänning med blommor och skit. Sen gick vi en snabbis på H&M och vidare mot MAX där vi testade den nya hamburgaren Grand de luxe. Det var verkligen ingen höjdare, inte min hamburgare i alla fall. Det var som två hamburgare som dom hade pressats ihop till en och när man tog en tugga från den så rann det ut massa vatten mitt mellan köttbitarna, nästan så att man började tro att nån hade byggt om storforsen så den rann mellan mina hamburgare istället för i forsen ;) 



No more Grand de Luxe for me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0