Drömmar drömmar drömmar

Jag har börjat drömma jätte mycket den senaste tiden. I veckan drömde jag att jag och min familj skulle fara till Turkiet och när vi kom dit så hände det någonting i landet så vi blev fast där och var tvungen att ta på oss burkor. Men ingen visste hur man gjorde en sån så vi knöt bara ett svart band runt skallen och över ögonen, men det var ju inte så smart för då såg vi ju ingenting. Tillslut så kom vi på nått sätt så vi iallafall såg nått. Sedan vaknade jag.

En annan dröm den veckan var att jag och Alexandra var ute och körde bil och skulle sladda, men sladden gick inte så bra och vi kraschade i två bilar så deras framlysen och sånt gick sönder. Då bestämde vi oss för att aldrig säga det till någon och bara fara därifrån. Vi for vidare till min bror och hans kompisar och då ville Alexandra göra sig lite cool för dom coola killarna så hon började säga "tänk om vi kör förbi det där stället där vi kraschade bilarna och mamma får reda på det och..."
Då börjar jag skrika åt henne att hon skulle hålla tyst men hon forsatte prata om det så att alla hörde och då tog jag en tavla och drämde den allt jag kunde i hennes skalle så det bara flög glas. Då blir Alle arg och vi börjar bråka, sen går hon iväg i argen och jag står kvar och tänker: "jag kanske inte hade behövt slå så hårt"

Sen ringer Alle (i verkligheten) och jag törs inte svara för drömmen var så verklig så jag trodde ju att vi var ovänner, men tillslut så svarar jag lite försiktigt ;) haha

Inatt drömde jag att jag och några kompisar var ute och tolkade efter en båt. Jag tror faktiskt att det var jag och Tommy Jonsson som tolkade på en såndär ring. Hur han hamnade i min dröm vet jag inte, haha. I alla fall så tolkade vi och Robban och dom körde så himla fort så snöret gick av men dom märkte inte det utan fortsatte bara köra. Då är vi där mitt på havet med en liten barnbadring (den hade krympt på nått sätt). Och Tommy säger då " Johanna, det är nått som följer efter oss i vattnet" och jag blir livrädd och försöker klättra upp på den lilla barnbadringen men den sjönk bara när jag satte mig på den. Så jag och Tommy skyndar oss att simma till land och när vi vänder oss om och tittar ner i vattnet så ser vi en stor fet krokodil som börjar anfalla oss, tommy bankar till den i skallen och springer iväg.
Jag står kvar helt själv och krokodilen börjar kräla sig mot mig så jag sparkar till den och hoppar på den och tar jag världens grepp om skallen och försöker dunka den mot en sten, haha. Tänk om man var så modig i verkligheten, och stark för den delen ;) Sen på nått sätt så hamnar jag och Tommy på en marknad där dom säljer bondkatter för 4000 kr...

Drömmar kan ju verkligen vara knepiga. Jag kommer ihåg en till dröm från i veckan men den var så himla lejd så den tänker jag inte berätta om ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0