Awesome

Jag gick in på åhlens igår för att leta efter en ny plattång och hittade den här. Många har den och den sägs vara himla bra för att både platta och locka håret med så då måste den ju vara bra tänkte jag.



Jag testade den när jag kom hem och jag tyckte att den var riktigt bra fast den var lite dyr, men den var då lätt värd pengarna måste jag säga :)




jag orkade inte locka hela håret däremot, kanske syns.
Jag hade inget smink på mig heller så för att inte se ut som ett cancerbarn så fick det bli en snabb lösning, brills ;)


Kommentarer
Postat av: Terese

Ja visst är den sjukt bra!! :-D och snygga grejor du köpt! koftan var sjukt fin!



och nej, inte alls lika skönt som turkiet men det får lov att duga, haha ;-)

2011-05-12 @ 23:49:39
URL: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0