Balklänningen

Balklänningen, bikinin och spring tightsen ska vara klara nästa vecka ?!?!

Stressigt stressigt stressigt, jag längtar så tills allt blir klart och man får slappna av lite.
Balklänningen har jag kommit en bra bit på men det är mycket kvar, jag vill inte visa klänningen helt nu utan den får ni se när den är helt klar. Men som ni ser på den suddiga bilden nedanför så syns det att jag har fått på kjolen både fram och baktill men jag har inte sytt ihop den på sidorna och jag har inte klippt ut nått foden ännu. Alla paljetter har jag inte heller hunnit sytt fast. Jag hoppas verkligen att jag hinner!





                       Jag hoppas verkligen att jag kan ha den och att den blir lika fin som jag planerat! ♥

Kommentarer
Postat av: Terese

den ser då otrolig ut!

2011-05-04 @ 23:13:45
URL: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0