Jo förresten!

Jag var så upptagen veckan som var så jag glömde visa er vad jag fick med mig hem från stan. Skulle egentligen bara köpa ett par svarta strumpor & ett par lösögonfransar men som vanligt råkar jag få med mig lite mer saker ;)

En leopard bikini från Lindex, jag tycker om när trosorna har lite bredare kanter så att inte rumpisen ramlar ut, nämen så det täcker lite mer i alla fall ;)



Sen var det verkligen dags att köpa lite nya trollor, har börjat bli less på att hushålla med trosor jag har genom att vända dom ut och in och använda dom igen. Skämt och sido, känner att natthumorn har börjat komma igång ;)



Köpte dom förövrigt på cubus och dom är super sköna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0