Morsning!

Det är så fint väder ute idag, det blåser lite (som vanligt) men solen lyser som bara den!
Ska strax fara in till stan för att fara förbi killerqueen och prata lite om hur jag ska göra tatueringen, sen ska jag kika runt på stan lite efter ett par skor till studenten, det är nog inte helt omöjligt att det råkar följa med lite andra saker också. Det är helt sjukt, förut hatade jag nästan att gå på stan och nu tycker jag att det är jättekul. Shopaholic varniiing!

På tal om annat, jag kokade ju sylt och gräddade våfflor vid 5 på morgonen. Vad har hänt med mig ?!?



Jag kanske ska använda mina finfula brills idag? eller nä, eller jo? den som lever får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0