Smoothie

Nu har jag laddat upp frysen med frysta hallon, blåbär, björnbär och så vidare. Så här ska det börjas mixas smoothies! Det här är den som jag gjorde i veckan. I den hade jag :

Frysta blåbär
Banan
yoghurt
& lite honung


Inte speciellt komplicerad att göra, om man vill kan man mixa ner lite solrosfrön för att få det extra nyttigt :)



"Vad är det som är på sidan av glaset" undrar ni säkert. Det är en bit paprika som jag har ätit lite på.
Jag stod nämligen och käkade paprika medan jag mixade och kom på att det skulle se lite finare ut med lite färg.På nått sätt så har jag blivit helt sjukt beroende av paprika, jag var faktiskt nyss och köpte 5 stycken ;)


Kommentarer
Postat av: Stucked

Hej! Besök Stucked - en sajt på nätet speciellt för Dig! ;)

2011-05-02 @ 13:10:59
URL: http://stucked.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0