Söndag

Vilken skön Söndag det var igår!
Jag sov som en gnu och vaknade upp som törnrosa där vid 1. När jag vänder mig om så ser jag mitt lilla bakishjärta Alle som redan hade vaknat men var så snäll och inte väckte mig. Sen ligger vi och pratar om händelser från kvällen innan. Hon var på cruisingen i pite och jag jobbade på hotellet. Sen kommer mamma in i rummet och börjar prata om balen och studenten, vilket gjorde mig på jätte bra humör! Efter det så var det bara stiga upp för jag skulle på ett möte på hotellet. På mötet hade vi whiskey, öl och vin provning. Efter det fick vi lära oss lite mer om drinkar och hur vi ska jobba i sommar och så vidare. Ett riktigt bra möte må jag säga!
.
.
Jag och Alice har förresten kommit på varför Bubblan har så stort utrymme i fram ;)
.
.
De är till för en sovplats såklart! vad ska man annars ha de till? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0