superhappygirl_92

Nu har äntligen studentmössan kommit! Däremot så är jag ju i Luleå och mössan skickades till vidsel så jag får inte se den förrän på fredag. Mamma skickade ju faktiskt en jättesöt bild på sig när hon har på sig den så jag har fått en liten smygtitt på den. Hon nämnde något om texten på sidan att det var något mellanrum för mycket, men he må ju då varra :)

En annan sak som gjorde att mina smilegropar kom fram var när jag kollade på idrottsplaneringen, imorgon ska vi fara till Tuna och bowla, nästa tisdag ska vi fara och bada och resterande tisdagar ska vi vara ute och spela fotboll och sånt. Ingen dålig planering alltså! :)

Ni får kalla mig tönt, men nu ska jag faktiskt se ett CSI avsnitt med Justin Bieber ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad trevligt! På valborg blev det fest för min del!

Hade du en bra helg? :)

2011-05-02 @ 22:45:57
URL: http://mmaannddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0